אנחנו פה בשבילכם בכל עניין
במה אפשר לעזור?
שאלות נפוצות
איך אפשר לעדכן את ההזמנה?
נשמח לעזור לכם בכל מה שנוכל: לשנות תאריכים, להוסיף או להוריד חדרים, לעדכן על מגבלות תזונתיות מיוחדות, להזמין ציוד לתינוקות וכל בקשה אחרת. אפשר לפנות למרכז ההזמנות בוואטסאפ>> https://wa.me/97286388882 או בטלפון : 08-6855409.
כמה חדרים אפשר להזמין באתר?
אפשר להזמין עד 5 חדרים דרך האתר - מצוין לאירוע משפחתי קטן או חופשת חברים מושלמת. בהזמנות של מעל שני חדרים יש ליצור קשר עם מוקד תמיכת אתר ולעדכן את השמות של חדרים 3-5. לא תאושר הזמנה של מעל שני חדרים עם אותו שם מלא. אם יש צורך בהזמנה גדולה יותר, נשמח להתאים לכם חופשה מדהימה לפי הרצונות והצרכים שלכם במרכז הקבוצות שלנו, בטלפון 08-6388882.
אפשר לשלם בכרטיס אשראי אחר מזה שבהזמנה?
בטח! כרטיס האשראי שמוסיפים בזמן ההזמנה הוא לביטחון בלבד. במלון אפשר לשלם בכל כרטיס אשראי שבוחרים, ואפילו במזומן, למעט במקרים שבהם ההזמנה היא במבצע דרך כרטיס אשראי מסוים.
מתי ואיך משלמים על החופשה?
אצלנו משלמים רק כשמגיעים למלון - במזומן או באשראי, ואפשר גם בתשלומים בהתאם לסכום. שימו לב שבמבצעי מקדימים להזמין בתשלום הוא בעת ביצוע ההזמנה בלבד.
אם אתם רוצים לשלם מראש על הזמנה שבוצעה באתר, זה לגמרי אפשרי בשיחה למרכז ההזמנות: 08-6388882
מה המדיניות שלכם לגבי ביטול חופשה?
התוכניות השתנו? אין בעיה, נשמח לתאם מחדש במרכז ההזמנות: 08-6388882 (אלא אם כן הזמנתם במסגרת מבצעי "מקדימים להזמין" ואז לא ניתן לשנות את מועדי החופשה). שימו לב שבהזמנות לעונות שיא וחגים ייתכן ושינוי מועד ההזמנה יהיה בעלות של 100 ש"ח.
מעדיפים לבטל? אין בעיה. אלו תנאי הביטול:
חופשה שמתוכננת ליולי-אוגוסט או לחגים:
-
עד 14 ימי עסקים לפני החופשה – דמי הביטול יהיו 100 ₪ או 5% מסכום ההזמנה (הנמוך מביניהם)
-
עד 7 ימי עסקים לפני החופשה – דמי הביטול יהיו 25% מסכום ההזמנה
-
פחות מ-7 ימי עסקים לפני החופשה – דמי הביטול יהיו 50% מסכום ההזמנה
-
לא הגעתם בלי להודיע? דמי הביטול יהיו סכום ההזמנה
חופשה שמתוכננת לשאר השנה:
-
עד 7 ימי עסקים לפני החופשה - אין דמי ביטול :)
-
פחות מ-7 ימי עסקים לפני החופשה - דמי הביטול יהיו 25% מסכום ההזמנה
-
לא הגעתם בלי להודיע? דמי הביטול יהיו סכום ההזמנה
איך אפשר לבטל הזמנה?
אפשר לבטל את ההזמנה בכמה דרכים, תבחרו את זו שנוחה לכם :)
-
דרך האזור האישי באתר: לוחצים על ההזמנה שרוצים לבטל ואז על הכפתור ״ביטול הזמנה״ ניתן לבטל דרך האתר רק אם ההזמנה בוצעה דרך האתר, ורק במידה ועומדים בתנאי הביטול ללא תשלום
-
במייל (עם מספר ההזמנה): info@astralhotels.co.il
-
בטלפון: 08-6388882
-
בפקס: 08-6388889
-
בדואר רשום: ת.ד 950 אילת 88000
מאיזה גיל אפשר להזמין חדר במלון?
במלונות אסטרל, אורחים יכולים להזמין חדרים מגיל 18 ומעלה.
בני נוער (מתחת לגיל 18) מוזמנים להתארח אצלנו גם בשמחה - אבל רק עם מבוגר/ת בחדר :)
אפשר להביא לחופשה חיות מחמד?
אנחנו מאוד אוהבים חיות, אבל לצערנו אי אפשר להכניס חיות מחמד למלון, מלבד כלבי שירות עם תעודות.
אפשר לעשן במלון?
אסור לעשן בחדרי המלון ובשטחים הציבוריים, מלבד אזורי העישון המסומנים.
אפשר להוסיף מיטה נוספת/לול לתינוק?
ברוב החדרים במלונות שלנו, ילדים יכולים לישון במיטה או בספה נפתחת. נשמח גם להכין בשבילכם לול לתינוק בחדר. חשוב לציין את מספר הילדים המתאים בזמן ההזמנה. בכל שאלה ולעדכון אפשר לפנות למרכז ההזמנות שלנו: בוואטסאפ: https://wa.me/97286388882 או בטלפון: 08-6388882
מה המדיניות לגבי אירוח ילדים ונוער?
ילדים עד גיל 12 יכולים להצטרף לחדר ההורים במיטת ילד (ספה/כורסה נפתחת או לול לתינוק), בהתאם לגודל ומספר האורחים בחדר. בני נוער עד גיל 18 יכולים להתארח במלון רק עם מבוגר/ת בחדר.
יש פעילויות לילדים במלון?
בכל המלונות שלנו יש פעילויות משתנות לילדים, מועדוני ילדים עם משחקים, בריכות קטנטנים ואטרקציות נוספות. כדאי לבקר באתר של כל מלון כדי לגלות מה הכי מתאים למשפחה שלכם.
שאלות נפוצות
איך אפשר לעדכן את ההזמנה?
נשמח לעזור לכם בכל מה שנוכל: לשנות תאריכים, להוסיף או להוריד חדרים, לעדכן על מגבלות תזונתיות מיוחדות, להזמין ציוד לתינוקות וכל בקשה אחרת. אפשר לפנות למרכז ההזמנות בוואטסאפ>> https://wa.me/97286388882 או בטלפון : 08-6855409.
כמה חדרים אפשר להזמין באתר?
אפשר להזמין עד 5 חדרים דרך האתר - מצוין לאירוע משפחתי קטן או חופשת חברים מושלמת. בהזמנות של מעל שני חדרים יש ליצור קשר עם מוקד תמיכת אתר ולעדכן את השמות של חדרים 3-5. לא תאושר הזמנה של מעל שני חדרים עם אותו שם מלא. אם יש צורך בהזמנה גדולה יותר, נשמח להתאים לכם חופשה מדהימה לפי הרצונות והצרכים שלכם במרכז הקבוצות שלנו, בטלפון 08-6388882.
אפשר לשלם בכרטיס אשראי אחר מזה שבהזמנה?
בטח! כרטיס האשראי שמוסיפים בזמן ההזמנה הוא לביטחון בלבד. במלון אפשר לשלם בכל כרטיס אשראי שבוחרים, ואפילו במזומן, למעט במקרים שבהם ההזמנה היא במבצע דרך כרטיס אשראי מסוים.
מתי ואיך משלמים על החופשה?
אצלנו משלמים רק כשמגיעים למלון - במזומן או באשראי, ואפשר גם בתשלומים בהתאם לסכום. שימו לב שבמבצעי מקדימים להזמין בתשלום הוא בעת ביצוע ההזמנה בלבד.
אם אתם רוצים לשלם מראש על הזמנה שבוצעה באתר, זה לגמרי אפשרי בשיחה למרכז ההזמנות: 08-6388882
מה המדיניות שלכם לגבי ביטול חופשה?
התוכניות השתנו? אין בעיה, נשמח לתאם מחדש במרכז ההזמנות: 08-6388882 (אלא אם כן הזמנתם במסגרת מבצעי "מקדימים להזמין" ואז לא ניתן לשנות את מועדי החופשה). שימו לב שבהזמנות לעונות שיא וחגים ייתכן ושינוי מועד ההזמנה יהיה בעלות של 100 ש"ח.
מעדיפים לבטל? אין בעיה. אלו תנאי הביטול:
חופשה שמתוכננת ליולי-אוגוסט או לחגים:
-
עד 14 ימי עסקים לפני החופשה – דמי הביטול יהיו 100 ₪ או 5% מסכום ההזמנה (הנמוך מביניהם)
-
עד 7 ימי עסקים לפני החופשה – דמי הביטול יהיו 25% מסכום ההזמנה
-
פחות מ-7 ימי עסקים לפני החופשה – דמי הביטול יהיו 50% מסכום ההזמנה
-
לא הגעתם בלי להודיע? דמי הביטול יהיו סכום ההזמנה
חופשה שמתוכננת לשאר השנה:
-
עד 7 ימי עסקים לפני החופשה - אין דמי ביטול :)
-
פחות מ-7 ימי עסקים לפני החופשה - דמי הביטול יהיו 25% מסכום ההזמנה
-
לא הגעתם בלי להודיע? דמי הביטול יהיו סכום ההזמנה
איך אפשר לבטל הזמנה?
אפשר לבטל את ההזמנה בכמה דרכים, תבחרו את זו שנוחה לכם :)
-
דרך האזור האישי באתר: לוחצים על ההזמנה שרוצים לבטל ואז על הכפתור ״ביטול הזמנה״ ניתן לבטל דרך האתר רק אם ההזמנה בוצעה דרך האתר, ורק במידה ועומדים בתנאי הביטול ללא תשלום
-
במייל (עם מספר ההזמנה): info@astralhotels.co.il
-
בטלפון: 08-6388882
-
בפקס: 08-6388889
-
בדואר רשום: ת.ד 950 אילת 88000
מאיזה גיל אפשר להזמין חדר במלון?
במלונות אסטרל, אורחים יכולים להזמין חדרים מגיל 18 ומעלה.
בני נוער (מתחת לגיל 18) מוזמנים להתארח אצלנו גם בשמחה - אבל רק עם מבוגר/ת בחדר :)
אפשר להביא לחופשה חיות מחמד?
אנחנו מאוד אוהבים חיות, אבל לצערנו אי אפשר להכניס חיות מחמד למלון, מלבד כלבי שירות עם תעודות.
אפשר לעשן במלון?
אסור לעשן בחדרי המלון ובשטחים הציבוריים, מלבד אזורי העישון המסומנים.
אפשר להוסיף מיטה נוספת/לול לתינוק?
ברוב החדרים במלונות שלנו, ילדים יכולים לישון במיטה או בספה נפתחת. נשמח גם להכין בשבילכם לול לתינוק בחדר. חשוב לציין את מספר הילדים המתאים בזמן ההזמנה. בכל שאלה ולעדכון אפשר לפנות למרכז ההזמנות שלנו: בוואטסאפ: https://wa.me/97286388882 או בטלפון: 08-6388882
מה המדיניות לגבי אירוח ילדים ונוער?
ילדים עד גיל 12 יכולים להצטרף לחדר ההורים במיטת ילד (ספה/כורסה נפתחת או לול לתינוק), בהתאם לגודל ומספר האורחים בחדר. בני נוער עד גיל 18 יכולים להתארח במלון רק עם מבוגר/ת בחדר.
יש פעילויות לילדים במלון?
בכל המלונות שלנו יש פעילויות משתנות לילדים, מועדוני ילדים עם משחקים, בריכות קטנטנים ואטרקציות נוספות. כדאי לבקר באתר של כל מלון כדי לגלות מה הכי מתאים למשפחה שלכם.
מועדון Stars
איך מצטרפים למועדון הלקוחות?
אפשר להצטרף למועדון הלקוחות בדף המועדון שבאתר.
אילו הטבות מקבלים במועדון הלקוחות?
5% הנחת חבר מועדון בכל הזמנה
10% הנחה ביום ההולדת של חבר המועדון וביום הנישואין
ההטבות והמתנות משתנות מפעם לפעם, כדאי לעקוב :)
אתם שולחים תזכורת לחידוש המועדון כשהוא מסתיים?
בהחלט, מומלץ להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים
אפשר להעביר את המועדון למישהו אחר באמצע החברות?
משפחתו הגרעינית של חבר/ת המועדון - בני ובנות זוג וילדים עד גיל 18 יכולים ליהנות גם הם מהטבות המועדון. לא ניתן להעביר את החברות במועדון למשפחה המורחבת או לילדים מעל גיל 18.
מותר לי להזמין חופשה לאחרים עם הטבות המועדון?
חבר המועדון יכול להזמין חופשה עבור עצמו ועבור משפחתו הגרעינית בלבד בהנחת מועדון.
מועדון Stars
איך מצטרפים למועדון הלקוחות?
אפשר להצטרף למועדון הלקוחות בדף המועדון שבאתר.
אילו הטבות מקבלים במועדון הלקוחות?
5% הנחת חבר מועדון בכל הזמנה
10% הנחה ביום ההולדת של חבר המועדון וביום הנישואין
ההטבות והמתנות משתנות מפעם לפעם, כדאי לעקוב :)
אתם שולחים תזכורת לחידוש המועדון כשהוא מסתיים?
בהחלט, מומלץ להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים
אפשר להעביר את המועדון למישהו אחר באמצע החברות?
משפחתו הגרעינית של חבר/ת המועדון - בני ובנות זוג וילדים עד גיל 18 יכולים ליהנות גם הם מהטבות המועדון. לא ניתן להעביר את החברות במועדון למשפחה המורחבת או לילדים מעל גיל 18.
מותר לי להזמין חופשה לאחרים עם הטבות המועדון?
חבר המועדון יכול להזמין חופשה עבור עצמו ועבור משפחתו הגרעינית בלבד בהנחת מועדון.
חופשות במלונות הרשת
מתי אפשרות לעשות צ'ק אין ועד מתי אפשר לעשות צ'ק אאוט?
בימי חול: חדר נקי ונעים יחכה לכם החל מהשעה 15:00, ותוכלו ליהנות ממנו עד היום האחרון לחופשה בשעה 11:00.
בשבתות וחגים:
צ'ק אאוט בשבת - עד השעה 14:00
צ'ק אין בשבת או חג - החל מצאת שבת או חג
מה צריך להביא לצ'ק אין?
-
תעודה מזהה (תעודת זהות או דרכון)
-
כרטיס אשראי לביטחון (גם אם שילמתם מראש)
את העבודה והסידורים ממליצים להשאיר בבית :)
אפשר להגיע לפני הצ'ק אין?
בהחלט אפשר להגיע גם לפני שעת הצ'ק אין אבל לא נוכל להבטיח שחדרכם יהיה מוכן :) אתם מוזמנים להמתין בלובי או לצאת לסיבוב בעיר, ואנחנו כבר נעדכן אתכם בהודעה לנייד כשהחדר מוכן.
יש מנות לצמחונים, לטבעונים, ולמגבלות תזונתיות אחרות?
צוות השפים שלנו ישמח לדאוג שיחכו לכם בארוחת הבוקר ובמסעדות ארוחות טעימות, עשירות ומותאמות בדיוק בשבילכם. לא לשכוח לציין את הבקשה בזמן ההזמנה, או לעדכן את המלון לפני ההגעה כדי שהכל יהיה מוכן.
מה הכשרות של האוכל במלונות?
הכשרות בכל המלונות שלנו היא בהשגחת הרבנות אילת.
חופשות במלונות הרשת
מתי אפשרות לעשות צ'ק אין ועד מתי אפשר לעשות צ'ק אאוט?
בימי חול: חדר נקי ונעים יחכה לכם החל מהשעה 15:00, ותוכלו ליהנות ממנו עד היום האחרון לחופשה בשעה 11:00.
בשבתות וחגים:
צ'ק אאוט בשבת - עד השעה 14:00
צ'ק אין בשבת או חג - החל מצאת שבת או חג
מה צריך להביא לצ'ק אין?
-
תעודה מזהה (תעודת זהות או דרכון)
-
כרטיס אשראי לביטחון (גם אם שילמתם מראש)
את העבודה והסידורים ממליצים להשאיר בבית :)
אפשר להגיע לפני הצ'ק אין?
בהחלט אפשר להגיע גם לפני שעת הצ'ק אין אבל לא נוכל להבטיח שחדרכם יהיה מוכן :) אתם מוזמנים להמתין בלובי או לצאת לסיבוב בעיר, ואנחנו כבר נעדכן אתכם בהודעה לנייד כשהחדר מוכן.
יש מנות לצמחונים, לטבעונים, ולמגבלות תזונתיות אחרות?
צוות השפים שלנו ישמח לדאוג שיחכו לכם בארוחת הבוקר ובמסעדות ארוחות טעימות, עשירות ומותאמות בדיוק בשבילכם. לא לשכוח לציין את הבקשה בזמן ההזמנה, או לעדכן את המלון לפני ההגעה כדי שהכל יהיה מוכן.
מה הכשרות של האוכל במלונות?
הכשרות בכל המלונות שלנו היא בהשגחת הרבנות אילת.