תנאים והגבלות

כללי
1.מבוא
  • 1.1. אתר האינטרנט הנו אתר האינטרנט הרשמי של רשת מלונות "אסטרל"  (להלן: "המלון"). 
  • 1.2. כל המשתמש באתר זה, מצהיר כי קרא את תוכן תקנון זה, וכי הוא מסכים בצורה חד משמעית לכל הוראותיו ותנאיו, וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו, כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה, במישרין ו/או בעקיפין, כנגד האתר ו/או מי מבעליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמו ו/או המלון. 
  • 1.3. חלק מתוכן אתר זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד. 
  • 1.4. המשתמש מצהיר כי המידע המוצג באתר ו/או כל חלק ממנו הינו רכושו הבלעדי של המלון, כי למלון שמורות זכויות היוצרים במידע ו/או כל חלק ממנו, כי הוא מתחייב להשתמש במידע באתר לשימושו האישי בלבד, ולא להעתיק, לצלם, לשכפל, לשדר, להדפיס או לפרסם את המידע באתר, בין אם בבעלות המלון ובין אם בבעלות צדדים שלישיים, ו/או חלק ממנו לכל אדם ו/או גוף כלשהו ללא הסכמה מראש ובכתב של המלון, למעט לצורך אישי בלתי מסחרי במידע. 
  • 1.5. המשתמש מתחייב שלא לעשות במידע כל סילוף או שינוי אחר, או כל פעולה העלולה לפגוע בנכונות המידע ובמהימנותו או בכבודו או בשמו של המלון כבעל זכויות היוצרים בו, או של כל גורם אחר. 
  • 1.6. במידה ובאתר יפורסמו קישורים לאתרי אינטרנט חיצוניים, החברה אינה אחראית למידע המופיע בהם לתוקפם , נכונותם וחוקיותם. הקישורים האמורים נועדו לנוחות המשתמש ולמטרה זו בלבד. כל שימוש או כניסה לאתרים הנ"ל הינם באחריות הבלעדית של המשתמש. 
  • 1.7 על מנת לקשר או להציג את האתר www.astralhotels.co.il באתרים אחרים, יש לפנות לחברה לצורך קבלת אישור בכתב. 
  • 1.8 אין לשנות / להוסיף בשום פנים שום פרט בשובר ההזמנה המקורי. 

2. סיכונים ואחריות 

  • 2.1. המשתמש מצהיר בזאת, כי הוא יודע שהשימוש באתר אינטרנט כרוך בסיכונים רבים, הן בגלל הטכנולוגיה הכרוכה בכך והן בגלל גורמים אנושיים הפועלים באמצעות האינטרנט. 
  • 2.2. המשתמש אחראי באופן בלעדי ומלא לכל שימוש שהוא עושה ו/או יעשה במידע. 
  • 2.3. המידע הינו לשימושו האישי של המשתמש בלבד והשימוש בו, לרבות כל הסתמכות עליו, הינם על אחריותו הבלעדית של המשתמש. בין היתר, מצהיר המשתמש כי הוא מודע לכך שהתמונות המוצגות באתר הינן לצורך המחשה בלבד, וכי ייתכנו שינויים בין הצגתן על גבי מסך המחשב לבין מראיהן במציאות. 
  • 2.4. המידע מוצג באתר כפי שהוא as isוהמלון אינו אחראי להתאמת המידע לצרכי המשתמש ואינו אחראי כלפי המשתמש בשל אי יכולתו לעשות שימוש במידע מסיבה כלשהי. המשתמש לבדו ישא באחריות לאופן בו הנו עושה שימוש במידע. 
  • 2.5. המלון עושה הכל כדי שהמידע יהיה נכון ומדויק ככל שניתן, אולם המידע אינו מתיימר להוות ניתוח שלם, מלא או מפורט של כלל הנושאים המפורטים בו. המידע הינו כללי בלבד, חלקי ומבוסס. המלון לא יישא בכל אחריות לגבי טעות במידע המוצג באתר, הן על ידי המלון והן על ידי צדדים שלישיים. 
  • 2.6. המלון לא יהיה אחראי בגין כל נזק, אי נוחות, הפסד, או הוצאה או עוגמת נפש, העלולים להיגרם למשתמש או לרכושו (בין היתר לציוד החומרה ו/או התוכנה של המשתמש) או לכל צד שלישי, במישרין או בעקיפין, עקב הכניסה לאתר והשימוש בתכניו. 
  • 2.7. המלון לא יישא באחריות לפעילות בלתי חוקית על ידי משתמש כל שהוא באתר או כל גורם אחר שאינו בשליטתו. 
  • 2.8. המלון לא יישא באחריות לשינויים שנעשו במידע על ידי המשתמש ו/או על ידי כל צד שלישי אחר. 

3. הזמנת אירוח 

  • 3.1. כללי 
  • 3.1.1. המשתמש רשאי להשתמש באתר זה אך ורק על מנת לבצע הזמנת ורכישת שירותים ו/או קבלת מידע. אין לעשות באתר זה כל שימוש למטרות אחרות. 
  • 3.1.2. הזמנת חדר במלון אפשרית באמצעות פנייה טלפונית למרכז ההזמנות של המלון בטלפון שמספרו 08-6388882 או באמצעות אתר זה. 
  • 3.1.3. כל המזמין חדר באמצעות אתר זה, נדרש להזין את פרטיו האישיים, לרבות מס' תעודת זהות או מס' דרכון ומס' כרטיס אשראי, וכן פרטים של כל המתארחים עימו. 
3.2. פרטי רוכש השירותים 

  • 3.2.1. בעת ביצוע רכישת השירותים באמצעות האתר וביצוע ההזמנה כמפורט להלן, יידרש המשתמש להזין במערכת את פרטיו האישיים. 
  • 3.2.2. בעלי האתר ו/או מי ממפעיליו ו/או מי מבעליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לטעות הנעשית על ידי המשתמש בהקלדת פרטי הרכישה, לרבות טעות בבחירת חבילת הנופש, תאריך, מספר מיטות וכל שירות אחר שיוזמן על ידי הרוכש דרך האתר, ו/או באחריות כלשהי במישרין או בעקיפין למקרה שבו פרטי הרכישה לא יקלטו במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת מהרוכש לרכוש שירותים באמצעות האתר. 
  • 3.2.3. הזנת פרטי רכישה כוזבים הנה עבירה פלילית ויינקטו כנגד מזיני פרטים כוזבים צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם, למלון ו/או לאתר ו/או למפעיליו ו/או מי מבעליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם. 
  • 3.2.4. המשתמש מצהיר כי הוא מודע לכך שעם הזנת פרטי הרכישה הוא ייכלל במאגר המידע של המלון. המלון יהא רשאי להשתמש בפרטי הרכישה לצורך שיפור השירותים שהוא מציע למשתמש באתר וכן ליצירת קשר עם המשתמש באמצעות דואר רגיל, דואר אלקטרוני וכן כל אמצעי תקשורת אחר והתאמת האתר לצרכיו והעדפותיו האישיות. 
  • 3.2.5  פרטי הרוכש/פרטי האשראי שלו, לא מועברים לצד ג'.
3.3. אופן ההזמנה 

  • 3.3.1. המשתמש יזין את פרטי ההזמנה באתר. 
  • 3.3.2. בעת הזנת פרטי ההזמנה, יידרש המשתמש להזין פרטי כרטיס אשראי, וזאת לצורך בטוחה בלבד. 
  • 3.3.3. התשלום יתבצע במלואו במעמד קבלת החדרים במזומן ו\או בכרטיס אשראי במלון, במידה והאורח מעוניין לשלם את מלוא הסכום מראש ניתן ליצור קשר טלפונית מול מרכז ההזמנות לאחר ביצוע ההזמנה.
  • 3.3.4. אופן התשלום בכרטיס אשראי: ניתן לשלם על החופשה עד 12 תשלומים ללא ריבית. 
  • 3.3.5. האתר מיועד להזמנות של לקוחות פרטיים ואינו מיועד להזמנות קבוצתיות של מעל 5 חדרים באותו מועד. 
  • 3.3.6 על פי החוק - בכל עסקה שמחירה עולה על 6,000 ₪  ייאסר תשלום התמורה במזומן , למעט עד 10% ממחיר העסקה בתנאי שאותם 10% לא עולים על   6,000 ₪.

4. תנאים והגבלות 

  • 4.1. המחירים באתר הנם בשקלים וכוללים מע"מ (למעט באילת), בהתאם לשיעור המע"מ המשתנה מעת לעת. 
  • 4.1.1 המחירים המפורסמים באתר הינם לישראלים בלבד ובשקלים חדשים.
  • 4.2. המלון רשאי לשנות בכל עת את תנאי הזמנת החדרים ואת מחירי החבילות. 
  • 4.3. המלון רשאי לשנות את תקנון האתר מעת לעת בלי למסור על כך הודעה מראש למשתמש. המלון יפרסם באתר את התנאים החדשים ותחילת תוקפם תהיה במועד פרסומם. 
  • 4.4. המלון רשאי לסגור את האתר ולשנות מעת לעת את מבנהו, תוכנו, מראהו, היקפם וזמינותם של השירותים והתכנים הניתנים בו, וכל היבט אחר הכרוך באתר ותפעולו והכל ללא צורך להודיע למשתמש על כך מראש. המשתמש מצהיר כי לא תהא לו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי המלון בקשר לכך. 
  • 4.5. מספר המקומות במלון מוגבל וביצוע הזמנת חדר הנו על בסיס מקום פנוי בלבד. 
  • 4.6 החברה רשאית שלא לאשר את בקשת ההזמנה מכל סיבה שהיא ומבלי צורך להסברים עפ"י שיקולי המלון. למשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד החברה. 
  • 4.7. אין כפל מבצעים והנחות. 
  • 4.7.1 מחזורי המכירה ביולי אוגוסט הינם מינ' 4 לילות אמצ"ש ומינ 3 לילות בסופ"ש א-ה ה-א בלבד אלה אם כן צויין אחרת. 
4.8. קבלת ופינוי חדרים: 

  • 4.8.1. קבלה: בימי חול החל מהשעה 15:00, בשבתות וחגים קבלת חדרים תהיה החל מצאת שבת/חג
  • 4.8.2. פינוי: בימי חול עד השעה 11:00, ובשבת או חג עד השעה 14:00. 
  • 4.8.3. הגעה ו/או פינוי לפני/לאחר השעות כאמור, כפופה לאישור מראש של הנהלת המלון וכרוכה בתשלום נוסף. 
4.9. תינוקות וילדים: 

4.9.1. הגדרות: 
  • "תינוק" – מי שגילו עד שנתיים.
  • "ילד" – מי שגילו שנתיים עד 12 שנים. 

4.9.2
  • אירוח ילדים עד גיל 12 בחדר הורים.
  • אירוח ילדים ונוער עד גיל 18 יתאפשר בליווי מבוגר בחדר בלבד.
  • הזמנת חדרים במלונות הרשת מתאפשרת לכל בגיר (מעל גיל 18).
4.10. על הסכם זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנוגע להסכם זה והשימוש באתר הינו בבתי המשפט המוסמכים במחוז ת"א. 
4.11. המשתמש מודע לכך שהשימוש באתר אינטרנט באתר מטבעו עלולות להיות תקלות טכניות. 
4.12  בעת ביצוע הזמנה באתר תתבצע בדיקת מסגרת של כרטיס האשראי על מנת לבדוק את תקינותו.
4.11. ט.ל.ח. 

5. ביטול/שינוי הזמנה 
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

5.1 נוהל ביטול הזמנה:

עונה רגילה :
 
·          אורח שיבטל הזמנתו מרגע ביצוע ההזמנה ועד 7 ימי עבודה לפני מועד האירוח  - לא יחויב בדמי ביטול.
·          אורח שיבטל הזמנתו 7 ימי עבודה ומטה טרם מועד האירוח (ללא קשר לטווח הזמן  מעת ההזמנה ) יחויב דמי ביטול של לילה אחד או 25% מערך ההזמנה הכולל. 
·          אי  הגעה  תחויב ב 100% מערך ההזמנה הכולל. 

 
עונות שיא  (יולי, אוגוסט וחגים) :

·          אורח שיבטל הזמנתו מרגע ביצוע ההזמנה ועד 14 ימי עבודה לפני מועד האירוח  - יחוייב בדמי ביטול של 100 שקלים לחדר או 5% מערך ההזמנה של כל חדר(הנמוך מבינהם).
·          ביטול  הזמנה עד 7 ימי עבודה  טרם מועד האירוח  - חיוב 25% מערך ההזמנה
           ביטול הזמנה פחות מ-7 י ימי עבודה טרם מועד האירוח - חיבו 50% מערך ההזמנה.
           אי  הגעה -  חיוב 100% מערך ההזמנה.

 מבצעי מקדימים להזמין ונופשים בלוקשורי:
  • הלקוח יחוייב ב-100% מערך ההזמנה, ביום ביצע ההזמנה, בחיוב טלפוני, בכפוף למדיניות הביטולים של החברה. ויתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימי עבודה מיום ביצוע ההזמנה עם החזר מלא למעט 5% מערך ההזמנה של כל חדר או 100 ₪ לכל חדר, הנמוך מבניהם. לאחר 14 יום לא יהיה ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל החזר מלא. בהתאם להוראות הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן.
     
שינוי הזמנה:
ניתן לבצע שינוי בהזמנת אתר ע"י התקשרות בטלפון למרכז ההזמנות בטלפון: 086388882.

ביטול הזמנה:
לקוחות אשר בצעו הזמנה דרך האתר יוכלו לבטלה בעזרת שם משתמש וסיסמא שקיבלו באישור ההזמנה למייל.
לאחר כניסה לדף "בדיקת סטטוס וביטל הזמנה" ניתן לבטל את ההזמנה בכפתור" ביטול הזמנה".
במידה וביטול ההזמנה כרוך בתשלום, הלקוח ימלא טופס בקשת ביטול ומרכז ההזמנות ייצור עימו קשר על מנת להסדיר את הביטול.
ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול שהוגדרה בתקנון.

דרכי ביטול:
לקוחות שעשו הזמנה דרך האתר יוכלו לבטלה במספר דרכים:
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 086388882
ב.  בפקס שמספרו 086388889;
ג.  באינטרנט- דרך "בדיקת סטטוס וביטול הזמנה" באתר אסטרל : https://www.astralhotels.co.il/myreservations/login;
ד. בדואר רשום לכתובת: ת.ד 950 אילת 88000
ה. בדואר אלקטרוני שכתובתו: info@astralhotels.co.il

6.מתחם הבריכה 
רחצת ילדים עד גיל 18 בפיקוח מבוגר בלבד ועל אחריות האורחים. הנכם מתבקשים להקפיד על שמירת ההוראות והנהלים במתחם הבריכה. 

7. כללי התנהגות
  • 7.1 חל איסור הבאת בעלי חיים למתחם המלון. (מלבד כלבי נחיה)
  • 7.2 אין להזמין אורחים נוספים מעבר לנקוב בהזמנה ללא קבלת הסכמת המלון מראש. הבאת אורחים למתחם המלון / הבריכה בין ללינה ובין לאירוח ללא לינה תחויב בתשלום נוסף. 
  • 7.3 אין להוציא ציוד מחדרי האירוח. יש להצטייד במגבות פרטיות למקורות המים שמחוץ לאתר הנופש. 
  • 7.4 אין לעשן בתחום המלון מלבד המקומות המותרים לכך. 
  • 7.5 המשתמש מתחייב להותיר את המטבח שבמתקן נקי ובלא נזק, עם עזיבתו את המקום. 
  • 7.6 בזמן ההגעה על האורח להציג תעודה מזהה . צילום התעודה ייעשה בזמן תהליך הקליטה
  • 7.7כל אורח, באם הוא שילם כבר על חופשתו או משלם ישירות במלון, יתבקש להשאיר כרטיס אשראי לעירבון עבור חדרו.
  • 7.8. הופעות קיץ - הרשת רשאית לשנות את זמני הופעות הקיץ או לבטלן ע"פ שיקול דעתה. ט.ל.ח


8. שמירת המקום 
  • 8.1 האורח מתחייב בשמו ובשם כל שאר המתארחים עמו לשמור על המקום ולא לגרום כל נזק במזיד ו/או ברשלנות למלון, לרבות כל הציוד שבו. 
  • 8.2 האורח מאשר כי במקרה של נזק כלשהו, יחוייב כרטיס האשראי דלעיל במלוא עלות הנזק. 

9. תנאי מבצע מחזיקי כרטיס אשראי מקס
  • 9.1  המבצעים על בסיס מקום פנוי ומותנים בהזמנת מינימום 2 לילות ובתהאם למחזורי המכירה של הרשת
  • 9.2  המבצע בתוקף בתאריכים 01/04-30/04 ולא כולל 09-12/04+23-26/04 . רשת אסטרל שומרת לעצמה את הזכות לשנות/לעצור את ההטבה בכל רגע נתון
  • 9.2 המבצע לא תקף על הזמנת שוברים וחבילות ספא ולא תקף על מבצעי הרגע האחרון


 10. תחרות למציאת שמות למתקנים ברשת:
  • 10.1 ההטבה תהיה תקפה למשך שנה בלבד מיום הודעת הזכייה.
  • 10.2 ההטבה תינתן לזוג או למשפחה לפי שיקול צוות השיווק.
  • 10.3 ההטבה אינה תקפה לחודשים יולי אוגוסט וחגים.
  • 10.4 ההטבה היא על בסיס מקום פנוי בלבד. 
  • 10.5 ניתן להגיע לממש את הזכייה עם המכתב המקורי שישלח מצוות השיווק לזוכה.
  • 10.6 ההטבה תקפה לחופשה אחת של הזכייה בלבד. לא יהיה ניתן לממש פעם נוספת. 
  • 10.7 החופשה תינתן לזוכים בלבד ולא יהיה ניתן להעביר את החופשה לאדם אחר. 

תקנון מועדון לקוחות רשת מלונות אסטרל

1. מלונות אסטרל בע"מ, להלן : החברה(מנהלת, מתפעלת, שוכרת ומחזיקה (בין באמצעותה ובין מי מטעמה) במלונות בישראל להלן: "רשת מלונות אסטרל" . ( רשימת המלונות רצ"ב כנספח א ' לתקנון זה)
2 . תקנון זה נועד להסדיר את תוכנית ההטבות המיועדת ללקוחות רשת מלונות אסטרל המעוניינים להיות חברים במועדון . להלן "מועדון הלקוחות" ,והכל בכפוף להוראות תקנון זה. (להלן: "התקנון")
3 . ההצטרפות למועדון כפופה לתנאי התקנון שלהלן, כפי שיופיעו מעת לעת .
4 . האחריות המלאה להכרת התנאים להלן וקבלת ההטבות על פי תנאים אלו חלה בכל עת על החברים במועדון הלקוחות כך שתקנון זה מהווה תנאי להצטרפות לתוכנית וכל אורח המצרף כחבר למועדון ו נחשב כמי שקרא והסכים להוראות תקנון זה, על כל סעיפיו ו/או חלקים מהם .
5 . לחבר המועדון או לכל אדם אחר, לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם תנאי התקנון ותוכנית ההטבות או שינויים בהם. רשת מלונות אסטרל שומרת לעצמה את הזכות לשנות או להפסיק את פעילות מועדון הלקוחות בכל עת .
6 . רשת מלונות אסטרל שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לבטל תקנון זה או חלקים ממנו .
7 . נוסחו של התקנון יפורסם ויעודכן מעת לעת במשרדי רשת מלונות אסטרל בכתובת: מלונות אסטרל , ת"ד 950 , אילת 88000 ו או באתר הרשמי של רשת מלונות אסטרל בכתובת www.astralhotels.co.il (להלן : אתר הרשת) או ברשת מלונות אסטרל .
8 . כל מקום בתקנון זה בו נעשה שימוש בלשון זכר, הכוונה הנה לנשים ולגברים כאחד .החברות במועדון הלקוחות
9 . זכאים להימנות על חברי מועדון הלקוחות יחידים בעלי אזרחות ישראלית בלבד (לא בתי עסק, ארגונים או סוכנים) המנצלים את חברותם לשימוש פרטי, אשר מילאו את פרטיהם בטופס בקשת ההצטרפות למועדון הלקוחות במלואו ואשר שילמו דמי חבר (כהגדרתם להלן) למועדון הלקוחות .
10 . החברות הינה לחבר המועדון ולקרוב משפחה מדרגה ראשונה. בתקנון זה למונח "קרוב מדרגה ראשונה" המשמעות כדלקמן: בן זוג, ילד.  (עד גיל 18 )
11 . כל חבר מועדון הלקוחות יהיה אחראי לעדכן את החברה בכתב בכל מקרה של שינוי כתובת דואר אלקטרוני (E-MAIL), מספר טלפון כתובת ודואר.
12 . ניתן להצטרף למועדון הלקוחות על ידי הזמנת נופש במרכז ההזמנות הרשמי של רשת מלונות אסטרל, בטלפון: 08-6388882 או באתר הבית של הרשת.
13 . למען הסר ספק, יובהר כי לא ניתן יהיה להצטרף למועדון הלקוחות על ידי ביצוע הזמנות הנעשות באחת מן הדרכים הבאות :
13.1. באמצעות סוכן .
13.2. כל הזמנה אשר התשלום בגינה נעשה באמצעי תשלום שאינו מדיד ו/או שערכו אינו נקוב בש"ח, לרבות: תלושי נופשונית, תלושי רעיונית מכתבי זכייה מכל סוג שהוא, מכתבי פיצויי והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של רשת מלונות אסטרל .
13.3. הזמנה שנעשתה עבור קבוצה או על ידי "ועד" כלשהו .
14 . חברות במועדון הינה אישית  ואינה ניתנת להעברה בצורה כלשהי, לרבות בדרך של מכירה או ההעברה ללא תמורה לצד שלישי כלשהו. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, קרוב משפחה מדרגה ראשונה רשאי לממש את ההטבות לצורך שהייה במלון בכפוף לאישור בכתב ומראש של חבר המועדון .
15 . הנהלת המלון אליו יגיע החבר במועדון הלקוחות תהא רשאית לדרוש מחבר המועדון להזדהות באמצעות תעודה מזהה.
16 . החברות במועדון תהייה תקפה למשך שנתיים ( 24 חודשים) מיום שאושרה ההצטרפות למועדון הלקוחות. החברות במועדון תוארך למשך שנתיים נוספות (24 חודשים) באופן אוטומטי ללא עלות, בכפוף לשיקול דעתה של הרשת. הרשת תהייה רשאית להפסיק את החברות בתום כל תקופה של שנתיים ללא הודעה מראש.
17. על אף האמור לעיל, רשת מלונות אסטרל שומרת לעצמה את הזכות לסרב לאשר את רישומו של לקוח כחבר במועדון הלקוחות מכל סיבה שהיא ועל פי שיקול דעתה הבלעדי .
18 . ההצטרפות למועדון הלקוחות היא ללא עלות.
19 . במידה וחבר מועדון ישהה במלונות הרשת לפחות 3 פעמים במהלך תקופת החברות, תתחדש החברות באופן אוטומטי לתקופה נוספת של 24 חודשים וזאת ללא תוספת תשלום. ביטול החברות במועדון הלקוחות על ידי חבר המועדון.
20 . כל חבר יהיה זכאי לפרוש ממועדון הלקוחות ורישומו כחבר יבוטל ויימחק תוך שלושים( 30) ימים מיום הודעתו שנשלחה במכתב רשום על רצונו כאמור. במקרה כזה הודעתו כאמור תחשב כוויתור מוחלט על כל זכויותיו במועדון הלקוחות לרבות אך לא רק על זכותו לקבלת ההטבה. למען הסר ספק מובהר, כי במקרה כזה לא יהא חבר מועדון הלקוחות זכאי להחזר דמי החברות שנגבו ו/או לכל פיצוי ו/או שיפוי בקשר עם חברותו במועדון הלקוחות.
21 . מבלי לגרוע מהאמור בסעיף 24 לעיל הצטרפות חבר למועדון הלקוחות ניתנת לביטול על ידו תוך 14 יום מיום הצטרפותו למועדון הלקוחות. החליט החבר לחזור בו מההצטרפות למועדון הלקוחות כאמור יודיע על כך מייד למשרדי מועדון הלקוחות בכתב, והתשלום ששילם במעמד חתימת הסכם זה יושב לו בערכו השקלי הנקוב תוך 30 ימים מיום קבלת ההודעה או מיום קבלת התשלום, לפי  המאוחר. בתקופת 14 הימים האמורים, בה יכול החבר לבטל התקשרותו, ואם בטלה כאמור גם לאחר מכן, לא יוכל החבר לממש את זכויותיו בהתאם לתקנון זה - . במידה ובמהלך 14 יום החבר מועדון התארח במלון וקיבל הנחה, ההנחה תוחזר למלון. ביטול החברות במועדון הלקוחות על ידי המועדון
22 . החברה שומרת על הזכות לבטל חברות במועדון הלקוחות, בכל מקרה של אי עמידה בתקנון זה ו/או בכל מעשה ו/או מחדל הפוגע ו/או עלול לפגוע בשמה הטוב של החברה ו/או בעסקיה ו/או במועדון, בפעילויות שבו ו/או במי מטעמה של החברה, החברה תהיה רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי להפסיק חברותו של חבר במועדון, ועם קבלת ההודעה יחדל חבר המועדון מלשמש כחבר, ותמנע ממנו האפשרות מקבלת ההטבות המנויות במועדון. למען הסר ספק מובהר כי במקרה כזה לא יהא חבר מועדון הלקוחות זכאי להחזר דמי החברות שנגבו ו/או לכל פיצוי ו/או שיפוי בקשר עם חברותו במועדון הלקוחות . 
ההטבות
23 . חבר מועדון הלקוחות בתוקף, ייהנה מהטבות כלהלן, ברשת מלונות אסטרל בישראל :
24 . הנחה קבועה של חמישה אחוזים ( 5% ) ממחיר החדר הקבוע במחירון. ההנחה תהא תקפה החל מהשהייה הראשונה .
24 .1 הנחה מקסימלית של עשרה אחוזים ( 10%)בחודש יום ההולדת וכן בחודש יום הנישואין, כפי שהוזנו ביום ההצטרפות למועדון הלקוחות, לבחירת חבר מועדון הלקוחות. בנוסף, במהלך חודשים אלה (חודש יום ההולדת וחודש יום הנישואין), חבר המועדון יהיה זכאי להנחה של עשרה אחוזים ( 10%) בהזמנה של עד 3 חדרים נוספים, לחברים ובני משפחה של חבר המועדון, וזאת בתנאי שהחדרים הנוספים יוזמנו באותו המלון ולאותם התאריכים כמו חבר המועדון. הנחה זו ניתנת למימוש החל מהשהייה השנייה בלבד, כאשר מועד השהייה השנייה יהיה לפחות שבועיים לאחר מועד השהייה הראשונה .
24. 2 מובהר בזאת כי ההנחות המפורטות בסעיף 28.2 לעיל, קרי, הנחת יום הולדת ו/או יום נישואין ו/או חודש נבחר אינן תקפות במסגרת מבצעים מיוחדים . 
24 .3 . מובהר בזאת כי ההנחות המפורטות בסעיפים 28.1 , 28.3 לא תהינה תקפות בביצוע הזמנות הנעשות באחת מן הדרכים הקבועות בסעיף 14 לתקנון זה, לרבות הזמנות שנעשו באמצעות סוכן, תלושים, מכתבי זכייה, באמצעות קבוצה או ועד.
24. 4 תשורה בחדר ביום הראשון של ההגעה, לשיקול דעת הנהלת המועדון והמלון הרלוונטי .
24 .5 מבצעים ומחירים מיוחדים כפי שיקבעו על ידי החברה מעת לעת. מובהר בזאת כי מבצעים מיוחדים לחברי מועדון יינתנו החל מהשהייה השנייה, אלא אם כן פורסם אחרת . 
24. 6 המעוניינים ליהנות מההטבות המנויות בסעיפים 28.5 , 28.6 יציינו במועד ביצוע ההזמנה כי מבקשים לממש ההטבות (כולן או חלק). החברה מתחייבת לעשות ככל יכולתה על מנת לממש ההטבות וזאת במידת האפשר ובכפוף לתפוסה במלון שהוזמן. לחבר במועדון הלקוחות או לכל אדם אחר מטעמו, לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם הטבות אלו. (כולן או חלקן ) 
25 . ההטבות יינתנו לזכות החבר אך ורק  בהצגת תעודת זהות, בעת ההזמנה, על החבר להודיע על חברותו למרכז ההזמנות, ולהציג  תעודת זהות כאמור בעת ביצוע ההזמנה .
26 . אם לדעת חבר מועדון הוא זכאי לקבל הטבות עבור שהיה מסוימת, אשר לא זוכו מחשבונו, עליו לפנות בכתב, עד חודשיים לאחר אותה שהייה, למועדון הלקוחות, בדואר רשום ובצירוף העתק נאמן למקור של החשבונית או כל מסמכים אחרים שיידרש להמציא. אי צירוף של החשבונית ומסמכים כאמור, תהווה עילה לאי מתן ההטבה כאמור .
27 . הזכאות לקבלת ההטבות במועדון הלקוחות הינה לשימושו הפרטי של החבר במועדון הלקוחות, אשר איננה ניתנת להעברה לאחר .
28 . למעט כמפורט בסעיף 28.3 לעיל (הנחה עבור שלושה חדרים נוספים בחודש יום ההולדת ובחודש יום הנישואין), ההטבות תקפות רק בעבור החדר בו ישהה חבר המועדון, ואינן תקפות עבור חדרים אחרים שהזמין בעבור אורחים אחרים שאינם קרובי משפחה מדרגה ראשונה כהגדרתם בסעיף 11 לעיל . 
שינוי ההטבות במועדון הלקוחות או הפסקתן
29 . החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או להפסיק את ההטבות הניתנות ו/או כל חלק מההטבות הניתנות ללא הודעה מוקדמת. החברה לא תישא בשום אחריות במידה ותחליט לנהוג כך. כמו כן, החברה לא תישא בשום אחריות כלפי החברים במועדון הלקוחות או כלפי צד ג' כלשהו אם תפסיק את ההטבות הניתנות במועדון הלקוחות, לזמן מוגבל, מכל סיבה שהיא. הודעה על הפסקת השירות, לצמיתות או לזמן מוגבל כלשהו, תימסר לחברים במועדון הלקוחות באמצעות הודעה בכתב .
דרכי פרסום של המועדון לקוחות
30 . הודעות המועדון לקוחות בכל דבר ועניין הנוגע לפעילות המועדון לקוחות לרבות, אך לא רק, בעניין שינוי ו/או הוספה ו/או גריעה שייעשו ו/או שבכוונת החברה לבצעם, בתקנון ו/או בהנחות ו/או בכל דבר ועניין הנוגע לזכאות החבר ו/או לפעילות המועדון לקוחות ו/או הפסקת פעילותו וכיו"ב, ייעשו ע"י המועדון לקוחות באופן ובדרך כפי שהחברה תמצא לנכון לפי שיקול דעתה הבלעדי. לחברים לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה ו/או תלונה בנוגע לאופן העברת ההודעות כאמור .
31 . מובהר בזאת, כי מועדון הלקוחות הינו מועדון המופעל באמצעות האינטרנט ובכוונת המועדון לשלוח את המידע לחברים לדוא"ל שיימסר על ידם למועדון. לחברים לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה ו/או תלונה בנוגע לאופן העברת ההודעות, בין אם ייעשה באמצעות האינטרנט ובין אם ייעשה בדרך אחרת, כאמור בסעיף 37 לעיל . אבטחת מידע ושמירה על פרטיות.
32 . החברה תנקוט בכל הצעדים הסבירים לאבטחת המידע הנמסר על ידי החברים במועדון הלקוחות, עם זאת החברה אינה יכולה לאבטח את מערכות המידע והתקשורת אבטחה מושלמת מפני חדירות בלתי מורשות ושימוש אסור של צדדים שלישיים. לפיכך החברה לא תישא בכל אחריות, ישירה או עקיפה, במקרים של גילוי ושימוש במידע הנמסר על ידי החברים במועדון הלקוחות הנובע, במישרין או בעקיפין, מחדירות בלתי מורשות של אחרים או כתוצאה ממעשים ו/או מחדלים אשר אינם בשליטתה.
33 . החברה תהיה רשאית להשתמש בפרטי החברים במועדון הלקוחות על מנת ליידע את החברים במועדון הלקוחות בדבר מוצרים ושירותים שונים העשויים לעניין אותם. מובהר בזאת כי בשום מקרה לא תעביר החברה את פרטי החברים במועדון הלקוחות או כל מידע אחר המזהה אותם באופן אישי לצד שלישי.
34 . ידוע לחבר המועדון, כי כל הפרטים, הנתונים, הידיעות והמסמכים שמסר ו/או ימסור לחברה או למי מטעמה או לכל גורם אחר הנמנה על חברי המועדון, לרבות פרטיו האישיים יכול שיוזנו במאגר מידע הרשום על שמה של החברה, בכפוף לאמור בחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א- 1981 )להלן, בהתאמה : " מאגר המידע " ו -" חוק הגנת הפרטיות "). חבר המועדון מצהיר כי כל הפרטים הנ"ל נמסרו על ידו מרצון ובהסכמה מלאה, מבלי שחלה עליו חובה חוקית לעשות כן.
35 . ידוע לחבר המועדון כי החברה ו/או מי מטעמה עשויים לפנות אליו בעתיד בדיוור ישיר על בסיס הנתונים המפורטים במאגר מידע כאמור לרבות בעניינים שאינם נוגעים לתקנון זה, וכן לפנות אליו בהצעות שיווקיות ו/או פרסומיות מכל מין וסוג שהוא באמצעי הדיוור השונים, הכל בכפוף לחוק הגנת הפרטיות ובהתאם להוראות הדין(להלן : " הפניות "). מובהר כי חבר המועדון זכאי, לפי דרישתו, להימחק ממי מבין מאגרי המידע של החברה ו/או של מי מטעמה או להורות כי מידע המתייחס אליו לא יימסר לאדם, לסוג בני אדם או לאנשים מסוימים והכל לפרק זמן מוגבל או קבוע וכל אלה באמצעות מתן הודעה מפורשת בכתב לחברה, תוך ציון דרישתו להימחק ממאגר המידע. כמו כן מובהר בזה, כי לחבר המועדון שמורה הזכות, ככל שאינו מעוניין בקבלת הפניות, לבקש את הסרת שמו מרשימת התפוצה למשלוח הפניות )בין היתר, באמצעות סימון הרובריקה המתאימה בהודעות הדוא"ל שתישלחנה (אם תישלחנה) אליו או באמצעות דואר רשום או במייל לחברה.
36 . עוד ידוע לחבר המועדון שמידע שנמסר על ידו כאמור לעיל, יכול ויוזן גם במאגר מידע נוסף שהחברה מחזיקה בו (ככל ומחזיקה), המשמש לשירותי דיוור ישיר שלה ושל מי מטעמה ויכול שהנתונים ישמשו את החברה ו/או מי מטעמה, בכפוף למגבלות הדין והוראות חוק הגנת - הפרטיות .
סמכות שיפוט
37 . על תקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור לתקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של תקנון זה תהא לבתי המשפט המוסמכים בעיר אילת .
38 . בכל מקרה בו יתבע חבר מועדון את המועדון לקוחות ו/או את החברה ו/או מי מבעליה, ייחשב חבר המועדון באופן אוטומטי כמי שביקש לפרוש מחברותו במועדון . 
שונות
39 . כל השתהות של החברה בקיום זכות המגיעה לה על פי המפורט לעיל, או הימנעותה של החברה מעמידה על זכותה כאמור, לא יחשבו כוויתור על זכויותיה .
40. החברה רשאית להמחות את זכויותיה לפי תקנון זה לכל צד שלישי כפי שתמצא לנכון וללא כל חובה על פרסום דבר ההמחאה כאמור .
41 . החברים במועדון הלקוחות אינם רשאים להמחות את זכויותיהם לפי תקנון זה .
42 . השירות הינו שירות אישי ואינו ניתן להעברה לצד ג' כלשהו .
43 . במידה ויקבע על ידי ערכאה מוסמכת כי איזו מההוראות דלעיל בטלות או ניתנות לביטול מכל סיבה שהיא, תמשכנה ההוראות האחרות לעמוד בתוקפן . יצירת קשר עם המועדון בכל פנייה בנושא מועדון הלקוחות יש לפנות לטלפון 08-6388882 או לכתובת דוא"ל